Klänningen blir min idag!

Underbart strålande sol idag också! Nu är man ju riktigt bortskämd med det. Lite värme också hade väl inte skadat men man får väl vara nöjd med det man får.
Idag är det en rolig dag! Första god frukost (som jag helst hade ätit på utsidan...) och sen åker vi till stan för att hämta min brudklänning! Åh va kul! Hmm ska den bara hänga här i garderoben i flera månader... det kan vara farligt.

Sen ska vi handla och sen kommer underbara familjen Junkvist på besök! Så längesen jag träffade min Anna, och dom andra också för den delen, så det ska bli kul:)
Hade egentligen tänkt grilla, men eftersom det var det som "kom upp" när Dimman var magsjuk förra helgen så kände han inte riktigt att han klarade av grillukten ens.

Nej nu är jag riktigt hungrig - broccolilasagnen igår gick inte lika bra hem hos mig som hos Dimman...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0