Lillebror myndig!

Idag är det 18-årsfest för min långa lillebror :) Kul, kul, alltid roligt när man får anledning att klä upp sig.
Jag har sagt det förut, men nu säger jag det igen. Från och med nu (typ måndag, kanske) ska jag sluta gå runt i mysbyxor hemma och SUNKA! Okej nu överdriver jag kanske lite. Men jag ska fasiken klä upp mig lite oftare. Och när det är tillfälle att klä upp sig ska jag göra det ordentligt!
Får se hur det blir med det ikväll...

Bytte min Casiokamera igår, var inte alls nöjd med den. Bilderna var brusiga och menyn otydlig och kameran plastig. Så det blev en Ixus igen! Lika bra så man vet hur det funkar, och jag har alltid varit riktigt nöjd med min gamla. Canon Ixus 90 IS heter min nya minikamera :)
Men den stora är jag nöjd med!
Den allra första bilden jag tog, på en ledsen Georgos, pryder nu skrivbordet.

Nej nu är det bajsblöjebyte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0