Olycka

Dimman gick förbi våra barstolar idag, där jag lagt en liten hög med almanacka, papper och min kamera övert. Bang! säger det och kameran åkte i backen. Jaja tänkte jag, men nu när jag skulle filma lilleman lite märkte jag att displayen är sprucken och det är bara helt vitt!
Jaja vi hade ju ändå inte mycket att betala denna månaden... eller inte! Och jag behöver en kamera innan jag börjar utbildningen!
Eftersom den antagligen var värd mindre än självrisken är det bara att börja leta efter en kamera.
Det är såklart kul men känns onödigt när jag hade en som fungerade bra... Hade dock pratat lite om att jag ville ha en ny kamera så Dimman tror såklart att jag la den där medvetet :)

Så nu vill jag ha tips på en BRA och prisvärd kamera, har inte lust att lägga allt för mycket pengar på det...

Kommentarer
Postat av: Anna

hade jag vart du och ändå vill ha najs funktioner o grejer hade jag köpt en sndär liten systemkamera som ändå är automatisk men man kan greja mkt me den.

Olympus ska ha en sjukt bra å man får GRYMMA bilder.

finns på typ mediamarkt.. runt 2500 kr tror ja.

men bra mkt bätte än en vanlig liten fast denna är ändå liten jämfört me en system!

puss

2009-03-04 @ 16:22:39
URL: http://annajunkvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0