Seeeeeeeeeeeeeeegt

Det är segt nu. Både bloggandet, vädret och planerandet.

Vill ju gärna lägga in bilder från mina nya kameror... men orkar inte. Tycker dessutom att alla mina bildmappar på datorerna är så röriga och jag blir bara helt matt. Måste fixa det nån dag. Men det är så mycket som måste fixas! Städning, rensa bland alla miljoner pappershögar, andra stora högar med bara massa SAKER.
Vill ha en stor villa med massa utrymme. Men framför allt vill jag ha rent! Men när det är så mycket att ta tag i blir det bara att man skiter i allt.
Jaja, får ta tag i det nån dag... :)

Vilket väder det var igår! Var såklart ute och gick som alla andra göteborgare kan jag tänka mig. Köpte lite skor till Jojje, vaxduk att ha under barnstolen (det blir minst sagt kladdigt...) och handlade mat. Träffade gamla jobbarkompisen Kristoffer på Coop, det var lite kul.
Idag mår inte Dimman bra, stackarn. Får se om det blir bättre.

Och bröllopsplaneringen står helt stilla för tillfället. Inspiration och ork ligger på noll just nu. Men det kommer väl tillbaka! Ska ju hämta klänningen i veckan, hoppas jag. Då kommer det säkert kännas roligare att planera! Kommer säkert ta på mig den varje kväll och stå och beundra den i spegeln... Hehe.

Nä, tänkte ta och spela lite Wii. Måste passa på när Dimman vilar, även om jag tar honom när vi tävlar (javisst! Oftast iaf...) så kan jag ju inte släppa på formen det minsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0