Shoppingdags!

Cirkus klockan tolv blir vi hämtade av Sara och ska bege oss till Lager 157! Blir en dyr månad med klänning, massa ringar och nu dessutom en tripp till Lager, men det måste ju köpas någongång och att det nu blev samma månad är ju lite oturligt. Menmen, annars har jag inte shoppat på evigheter känns det som och jag har dessutom precis rensat mina garderober och packat ihop fem påsar med kläder som ska skickas till Afrika. Eller någon annanstans där de kan behöva mina kläder. Var lite tveksam till paljettopparna, men någon passar säkert i dom.

Dags att väcka lilleman från morgonens tupplus. Han är en riktig goding nuförtiden, såå härligt med en unge som sover gott och har humör nog till att skratta, busa och utvecklas! Han äter lite dåligt bara, man får lura i honom maten för det mesta... Men allt har sin tid. Oj, väckning var det ju! Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0