Måndag IGEN?

Måndag IGEN! Herregud vad dagarna går snabbt.
Tyvärr kunde inte Anna & co komma i fredags, många sjuka i familjen :( Tråkigt, men det får bli en annan gång. Vi gjorde inte så mycket vettigt, slappade och mös. Festade till det med kebab :)
I lördags var det dejt med grannarna på kvällen. Vi handlade på dagen, jätteMYS med långpromenad och så. Sen gick vi till Daniel och Anna, och ett par grannar till och killarna grillade lite och jag gick hem och la Jojje. Vi lånade deras babywatch och sen var det barnfritt party :) Hihi, kul att kunna dricka och så igen utan att ha en bebis hängandes vid tuttarna :D
Det funkade ju jättebra och han sov så gott hemma så. GOD mat och trevligt sällskap!

Igår var det ganska lugnt, åkte och kollade på ny bilstol eftersom han snart växt ut den gamla, åkte också förbi Hornbach och köpte lite nödvändiga beslag ocg så. Lite blommor också. Sen fixade vi (Dimman) sockeln till högskåpet i köket så nu är det KLART! Det tog bara typ 8 månader :)
Mamma, pappa och brorsor x2 var här och åt middag också, mycket trevligt. Pratade bröllop, spelade Wii och så fick pappa öva på att lägga Jojje. Finns ju lite andra "regler" än för normala ungar... :)
Mycket trevlig helg, mycket mys med promenader i solen och hålla handen och så.

Och som grädde på moset hade jag bokat tid för nagelförlängning idag till mig och Anna, på en nagelskola fem minuter härifrån. Kostade bara 150 kr, det tog iof längre tid än vanligt men det är det värt! Man känner sig helt plötsligt så mycket kvinnligare med långa, snygga naglar! Tog cykeln dit, det är såå skönt att ge sig iväg i solskenet på cykel :) Det känns som sommar, fast det var freezing.

Idag är jag trött, vill så mycket men orkar så lite. Och världens mensvärk på det...
Ska anstränga mig för att få ihop en gästlista idag. Eller städa ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0