Livet i 110

Dagarna rusar på i 200.
Jag sminkar och håller på. Att jag håller på med min dröm är så grymt att det finns inte. Segt och tråkigt att inte se min lilla plutt nästan alls, känns det som. Inte den stora heller. Men det går ju så snabbt!
Men hinner inte med så mycket mer än detta just nu. Det dåliga samvetet finns som vanligt i bakhuvudet, men vad ska man göra. Det handlar om några månader av ens liv.
Men allt kommer liksom samtidigt! Två bröllop, utbildning, hus, bebis... Hade behövt all tid jag har till var och en av alla de sakerna!

Nu måste jag börja göra inbjudningskorten så att det kommer nåt folk till bröllopet i höst. Men inte ikväll. Nu är jag precis färdig med dagens läxa och ska gå och sova lite. Imorgon är det Discotime! Som tur är har jag min ständige modell Sara som kommer. Tack syster yster :)
Hon var Marilyn Monroe idag, blev riktigt bra men tyvärr glömde jag att ta kort... Får ta igen det en annan gång.
Lyckades förresten fixa en asiatisk modell som tur var. Jag hoppade på en stackars tjej på stan, hehe. Men men, a girl's gotta do what a girl's gotta do.
Imorgon SKA jag lägga in alla tusen bilder jag har i kamerorna också...

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0