Ont i nacken

ÅÅÅÅHHHH nu har Daniel och Anna äntligen fått sin bebis! Lilla Elliott. Så söt och så himla liten (fast han var ganska stor ändå). Kul kul!

Helgen var full som vanligt. Hade min första praktik i lördags på Tillskärarakademins modevisning. Skönt att det är över, för jag var så jäkla nervös! Det gick bra iallafall, härlig känsla att se dom modeller man har sminkat gå på catwalken :)
Idag har jag övat på tv-sminkningar på Therese, hade sjukt kort tid på oss men godkänt blev det nog iallafall.

Idag har vi övat på manlig makeup, både naturlig och catwalk. Fy fan vad kul det var! Min kära lillebror ställde upp som modell, tur att man har honom ibland :)
Blev ganska bra tycker jag, kul att sminka killar! Fick bra omdöme på utvecklingssamtalet vi hade idag också, känns kul. Och alla rätt på provet!! Skönt.

Nu är läxan precis klar och jag ska gå och lägga mig. Hade hoppats hinna ta hand om alla klädhögar som pryder vårat sovrumsgolv men har ju haft viktigare saker att göra.

Hade behövt en nackmassage. Känns stelt, minst sagt.
En av mina 674 punkter på min Att göra-lista; boka tider för presentkorten jag fick på min födelsedag! Har 2 spa-presentkort, ett för provsminkning och i.d.-smink, och sen pengar att bleka tänderna för. Måste sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0