Tummen ur!

Att det ska vara så svårt att koppla in kameran i datorn fattar jag inte. Går ju snabbt! Men nu när man väntat sen mars finns det lite att rensa i.

Idag hade vi prov i skolan och slutade därför tidigt, riktigt skönt att slippa trängas på bussen hem! Provet gick ok, har några fel men det mesta gick nog bra. Imorgon blir det värre, då är det praktiskt prov! Usch. Men dagen ska avslutas med barnmålning :) Får ta bilder på det.
Sen på lördag har jag min första praktik! Jag är så himla nervös, men det ska nog gå bra. Det värsta som kan hända är ju att det går åt helvete, eller?


Så här ser det ut när jag jobbar...


Mor och son.


Så här står han och väntar på oss när han vaknar, lilla älsklingen.


Mammas kinesögon och passande nog två små risgryn :)


Löööv :)


3 tänder!

Jojje är sjuk idag... så här tycker han om det.


Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅåh vilka härliga bilder! Det är nästan dagens bästa höjdpunkt när de står och är huuuur glada som helst i sängen och bara skrattar! Kärlek!

Det och när dom är trötta och ligger still i famnen och pillar... mmm!!!



Btw, fan va jag är å tar kort me din kamera då ;)

HAHAHHA!

Puss min ängel!! Saknar dig!

2009-05-08 @ 07:54:31
Postat av: HD

Lillprinsen! Så myspysiga bilder så man dör :) Kramar

2009-05-08 @ 09:49:27
Postat av: Jelena

Sööööööta båda två. cool hat också!!! Fler bilder tack!

PS Kan man hoppas på lite sminktips för trötta mammor här i bloggen?

2009-05-08 @ 11:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0