Helgen som gått

Ännu en helg har kommit och gått. Har varit en rätt skön helg, hunnit, vaccinera Jojje i fredags, middag hos grannarna på kvällen och det var både gott och trevligt :)

I lördags skulle Dimman jobba över, men han kom hem redan vid elva och skrämde ihjäl mig! Trodde det var G som öppnat dörren och trillat ut :( Så då hann vi åka till Torslanda och hälsa på en sväng, åkte sedan till Freeport men det fanns inget kul. Mysigt att gå runt och kolla i mörkret iallafall. Storhandlade på Ica Maxi och gjorde sedan ny maträtt; ugnskyckling med paprika/chillisås och färskpasta och fetaost. SUPERgott om man inte som vi råkat ta en färsk pasta med CITRONSMAK! Det var det enda maten smakade, citron. Jahopp, liksom.

Hann även med att titta på första Johan Falk-filmen! Tyckte den var bra, fast jag är väldigt anti-svenska-polisfilmer i vanliga fall. Längtar till och med lite efter att se de andra fem :)

Igår var det städning somgällde hela dagen, hade nämligen mitt allra första sminkparty här hemma! Det blev inte så många men det var ganska bra ändå, nu hann man med mer personliga tips och hann sminka alla med något iallafall! Skönt att det kändes som att konceptet funkar och så.
Och alltid trevligt med fika :)

Idag har jag varit i studion och skaffat (förhoppningsvis) en del jobb. Känns kul med en del på gång, även om inte mycket är "spikat". Imorgon är jag antagligen ledig och sen är det stormöte på onsdag.

Dagens planer: Promenad med lilleman och införskaffa proviant (Marabou yoghurt & raspberry).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0