Schweininfluensan

Min lilla Anna har antagligen svininfluensan! Stackars henne. Och dom andra som smittades samma kväll. Usch och fy. Hoppas lille Leon klarar sig iallafall.

Här hemma har Jojje varit sjuk ett bra tag nu, det var ju som sagt mycket för honom förra veckan, och han äter fortfarande penicillin för sin stafylokockinfektion men annars verkar han vara på bättringsvägen. Jag och Dimman har bara känt av halsen och varit lite snuviga och vi hoppas att det stannar där.

Jag har varit i studion idag också, sminkat modeller inför Peacocks 4-årsparty ikväll. Dom ska ligga på bardisken med masker för ansiktena, badkläder från Panos och ha sushi på kroppen! Önskar jag kunde sett hur resultatet blev :)
Ska in imorn en sväng också och sminka en modell för modellagenturen.

Har inte sett Dimman alls idag, han har jobbat från 9 och ska stanna till 00.12, stackarn. Igår började han 9 och kom hem 19. På lördag ska han också in till jobbet hela dagen, suck. Skittråkigt!

Bjuder på några bilder från monteringen av våra nya skåp i vardagsrummet. Älskar att ha lite mer utrymme för grejer!


Batteridrivna, självhäftande spotlights undertill. Gotta love it!


Fanns en del glas att plocka upp...


... och det gillade ju lilleman som fick en ny sak att klättra på :)


Blev bra tycker jag. Jättefint på kvällen och bara spotlightsen lyser :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag såg hur fint det blev med skåpen när vi gick förbi med Rocco häromdan, blev gör bra (låter som värsta stalkern haha :) Uch ja vad tråkigt det är att gubbarna måste vara på jobbet så mycket nusuck

Låter som det rullar på med jobb nu, kul :) krya på er :))

2009-11-13 @ 15:48:36
URL: http://santamaria.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hej! Jag sökte på batteridrivna spot på google och då hittade jag din blogg. Du har precis sånna spottar jag vill ha som är självhäftande. Men var finns dom att köpa?

Mvh Marlene

2010-03-12 @ 09:44:47
URL: http://diamondbaby.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ställer samma fråga som Marlene, vart har du hittat spottarna? Har letat jättelänge utan resultat. Vore SÅ tacksam om du kunde svara mig på [email protected]



Mvh Linnea

2011-09-07 @ 21:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0