Söndag 1/11

Ett litet miniinlägg:

Invigningen gick BRA, stressigt minst sagt men lyckat! Ingen Foppa, dock:)

Fredagsmyyyyyyys, lördags- och söndagsmys också. Mycket marabou Yoghurt & Raspberry har det blivit, kan fortfarande inte bestämma mig vad jag tycker om den bara... Fortsätter äta tills det händer:)

Idag firar jag och D 5 år tillsammans. <3
Tiden har gått så fort och samtidigt är det en sån kort tid. Nu vill D att vi bara ska fira bröllopsdagen så han inte glömmer hälften av dagarna vi ska fira... Jaja, det är inte direkt så att vi firat dagen på nåt speciellt sätt idag!

Sminkade Adde till Jokern igår till en Halloweenfest. Resultatet dyker med all sannolikhet upp i sminkbloggen. Han bönade och bad om "riktiga" ärr och inte bara färg, så då fick han det :)

Har gjort om lite hemma med nya skåp på väggarna och så. Blir riktigt bra tycker jag!
Hoppas på stan imorn så vi kan hämta ut ett presentkort och kanske shoppa lite. Var på Allum idag men kom bara hem med saker till en viss liten person...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0