Det gick bra!

Var på mötet idag och jag är nöjd :)
Det kändes verkligen jättebra och jag skulle varit ännu gladare om det inte var en massa "men..." i vägen. Bland annat mitt gamla Volvojobb. Det måste ju avslutas snarast. Och starta företag, hur jäkla invecklat kan det bli egentligen?? Jag behöver hjälp. Och en revisor.

Men tänk om allt hade varit enkelt. Då hade det inte varit lika skönt att lyckas fixa det till slut.


Jag ska ta reda på så mycket information som möjligt imorgon, förhoppningsvis.

En rolig nyhet idag - vi får våran nya bil om en och en halv vecka!
Kan vi ha fått ett mer passande reg.nummer? KBT - Kognitiv Beteende Terapi. För en knäppis som jag. Moahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0