Ingen bild?

Vad konstigt, jag skickade ett mms som skulle till bloggen för att visa brännan. Men det verkar ju inte ha kommit fram iallafall. Får ta det senare, nu ska jag fixa frukost och sen ska vi till Ikea!
Massa förvaring ska inhandlas, tror det kommer bli skitsnyggt!

Sen är det studion ett par timmar, för imorgon är det den stora INVIGNINGEN!!

Kändismingel med bubbel och snittar, presentation av våra behandlingar och lite makeuper lär det bli, sen efterfest/mingel på Peacock!
Kommer bli superkul tror jag. Hade helst velat bjuda in alla jag känner,men det var väldigt begränsat med egna inbjudningar eftersom det är så mycket annat folk som kommer!

Ska inhandla svart festklänning idag också... Som ni får se sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0