Kurs efter kurs efter kurs

Oj oj oj vad jag är brun. Så här brun har jag aldrig varit tidigare i hela mitt liv, Thailandsresor inräknat.
Jag var nämligen på solduschkurs igår! Tjoho, DET var kul! Men jag var lite orolig ett tag... Eftersom vi övade på varandra blev det några extra lager. Och efter bara fem minuter var jag BRUN och färgen djupnar mer och mer under 8 timmar!!

När jag gick därifrån såg det utsom jag varit i Spanien en vecka. Efter ett par timmar hade jag varit i Thailand i två månader och på kvällen hade jag bott i freaking Australien de senaste två åren!!
Jag VAR Ross i Vänner efter hans misslyckade spraytanning. Mina tänder var självlysande och jag hade smält in i vilket afrikanskt land som helst.
Jag såg inte riktigt klok ut.

Så jag hoppade in i duschen och skrubbade skrubbade skrubbade och idag ser jag bara jäkligt brun ut. Iallafall om man jämför med hur min vanliga hudton ser ut.


Kul var det, och det blir snyggt (om man håller sig till det normala...)!

Hör av er till mig när (inte om) ni vill solduscha. För det vill ni.
Man ser fräsch ut, man slipper den jäkla cancern och ni kommer nog bli beroende.

Kommentarer
Postat av: Maria

2009-10-27 @ 16:59:43
URL: http://mariaimono.blogspot.com
Postat av: Maria

Haha, jag viull också se ut som ross!!! Eller inte. MEn ärligt talat är jag jätteintresserad av att testa solduschningen. Vad kostar det? Hur funkar det?

2009-10-27 @ 17:01:21
URL: http://mariaimono.blogspot.com
Postat av: Sandra

2009-10-27 @ 20:31:16
URL: http://sandraagren.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oj det blev ett tomt...



Klart du vill se ut som Ross! Hihi :)

Det kostar i vanliga fall 290:-, men just nu tror jag att det ligger på 150.

Det funkar som så att man står i ett litet rum och jag har en liten airbrush-pistol som jag använder för att spraya en dimma av färg över kroppen.

Man väljer själv hur mycket kläder man vill ha på sig :)

Och sen ser det ut som sollinjer, typ.

2009-10-27 @ 20:34:50
URL: http://sandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0