Mys med Amie

Haft en riktig myskväll med Amie här hemma, är så proppmätt av tacos, popcorn och mängder av godis att jag helst bara vill lägga mig i sängen. Men jag kan inte riktigt resa mig ur soffan än utan att spy, ungefär.

Hittade bilder från ett jobb jag och hon gjorde med fotostudenter vid Röda sten. Hon ser ut som en riktig modell tycker jag! Lägger upp dom snart.

Vaknade med ett ryck inatt vid halvtvåtiden av VÄRLDENS jäkla åsksmäll, trodde nästan den hade slått ner på våran uteplats. Det var så jäkla högt och jag blev så rädd att mitt hjärta slog nog inte under 200 slag per minut på en kvart. Och då är jag inte ens rädd för åska.


Älskar min skål från mormor. Vill ha den framme jämt, och då måste jag ju fylla den med nåt för annars ser det kanske löjligt ut, men det blir bara godis och det är liksom inte bra för mig. Jag kan inte sluta äta godis.
Jag tror inte någon kan förstå hur djupt sockerberoende jag är. Inte bara nåt jag slänger ur mig när man ätit lite godis. Jag skulle nog helt ärligt äta en tesked socker direkt ur påsen om det visade sig att det inte fanns något sött hemma.
True story.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0