Nu e det fredagsmyyyyyys

Haha, snacka om reklamjingel som sätter sig! Inte många personer över 3 år som inte kan denna utantill.
Har haft det fredagsmysigt med lilleman och efter det har jag ensam njutit av popcorn, chokladbollar med strössel och Idol :)
Tog ett bad när det var dagsför nyheter och nu är jag fräsch och fit for fight för en hel dags kurs imorgon!
Så himla kul ska det bli, jag ska lära mig att göra permanent ögonfransförlängning! Ser supernaturligt ut, håller läääänge och man slipper mascara och det ser ut som man har världens svepfransar!

De första som bokar får det också till jätte-special-rabattpris, mindre än en tredjedel av ordinare pris!
Skynda, skynda :)

Var inne en sväng i stan förut också och köpte på mig lite smink och en snygg dunjacka till G.
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa en tidning. Behöver lite stylingtips, vad hände egentligen efter att man fick barn? Vad är modernt? Det var ju detta jag inte skulle låta hända ju. Jag behöver en stylist!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0