Sista att se Anna Anka?

Efter mysfredag blev det en ganska händelsefattig lördag. Dagen bara gick.
Till slut åkte jag och Anna in till stan en snabbis och sen åt vi pizza allihopa. Jag och D degade framför en film.
Söndagen blev också seg. Jag som hade så mycket planer för den här helgen!? Vad hände? Var gick det snett?
Mamma och pappa kom förbi på middag och lite Jojje-tid och spelade Buzz.

Hade gallstenskänningar hela söndagen och hade ont hela natten och förmiddagen. Sen gick det bara över. Skönt. Som tur är flyttades mötet fram till imorgon, och jag slapp sitta dubbelvikt och pratat. Men nu förlängdes nervositeten också...
Känns som att jag missat någon viktig fråga.


Var tvungen att kolla in Hollywoodfruarna idag. Har lyckats undvika det men när halva Sverige babblar och bloggar om Anna Anka måste man ju kolla vad the fuss is about! Ja, klart är ju att hennes kommentarer skulle kunna komma från första hälften av 1900-talet, men jag tror ändå denna kvinna har ganska bra koll på vad hon säger ändå.
Hon kan ju säga vad hon vill, det som provocerar mest, tjäna en hacka och ingen i hennes närhet (i USA) kommer ändå märka nåt. Hon har ju inte mycket koppling till Sverige så att det skrivs skit om henne här skrattar hon nog bara åt hela vägen till banken.
Åtminstone hoppas jag att det är så. Annars är hon ganska illa ute.

Kommentarer
Postat av: Janne Pappa

Och vem vad det som vann Hollywood Buzz. Det nämndes INTE. Jo det gjorde undertecknad. ÖÖver Sandra "Hollywood freaken".

Jag är så stolt.

2009-10-07 @ 10:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0