Snurrig

Senaste veckan har jag varit helt väck. På grund av magont och företagstänk.

Jag har en förmåga att alltid övertänka allting. Just med jobb och så kanske det är vettigt, men det är ju inte bra när man stressar upp sig så mycket att man inte mår bra! Och varför är det så svårt att förhandla? Att sälja sig själv, stå för att det man gör är man bra på, att man inte tar vilken skit som helst!
Att bara säga vad man tycker. Varför är det så svårt?

Har på nåt vänster lyckats bli nöjd till slut (efter att ha bett om ursäkt för att jag existerar, ungefär...) och nu verkar det som att det blir av med jobbet och företaget! Vid lunchtid idag var det nåt helt annat, haha :)

Imorgon ska jag träffa tjejen som är ansvarig och handla lite inredning jag behöver i dom nya lokalerna :)

På kvällen är det ÄNTLIGEN dags att träffa Anna och ha lite egen-tjej-tjöt-ätaute-mys-kväll!



Nu måste jag leta bilbarnstol på Blocket. Ingen som vill köpa en V50 förresten? Fin bil för billig peng! Får ju våran nya bil på måndag!!

Kommentarer
Postat av: HD

Åhh, vad kul att det rullar på! Vi måste ses snart,

jag är ledig på fredag ;)

Puss

2009-10-13 @ 11:15:13
Postat av: Sandra

Jaa klart vi ska! Typiskt bara att jag börja jobba på "riktigt" på fredag... Men kanske efteråt? Ska kolla med barnvakt och hör av mig till dig :) Kraaam

2009-10-13 @ 22:15:34
URL: http://makeupandmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0