Ångerveckor!?

Nej.
Jag ändrar mig och gör helt om.

Jag tänker inte alls sluta blogga här. Den andra bloggen kommer också finnas men kommer fylla sin smink-och-sånt-funktion. Men jag behöver en blogg som är för mig! Med bilder och så.

Kommer markera denna nystart med ett helt nytt utseende på bloggen som kommer "snart".


Och var skulle jag annars berätta om bröllopet, Jojje, arbetsletande och att SIMON OCH TOMAS gick utanför vårat fönster igår!
Trodde jag såg fel men nej då, där gick dom med varsin hund i sina kostymer och byggarbetare och jag sprang genast och hoppade ur mysbyxorna och in i finjeansen och in med ett tuggummi i munnen i hopp om att någon skulle anmält oss!
Men nä. Önsketänkande.

Nu ser vi dom över gatan iaf där dom håller på med ett rosa hus. Lucky bastards.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi vi hörde detta, det är rätt spännande att gå förbi det där rosa huset och kolla vad de sysslar med :)

2009-09-02 @ 14:04:00
URL: http://santamaria.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja jag såg när familjen "kom hem" idag så dom är nog färdiga nu. Synd, roligt att se Simon gå utanför fönstret med hundarna i ösregn och ett pytteparaply :)Ska bli kul att se när det sänds!

2009-09-02 @ 22:01:39
URL: http://sandraagren.blogg.se/
Postat av: Emma

hihi, ja ser nästan Simon dagligen utanför jobbet:)

2009-09-04 @ 19:41:56
Postat av: Sandra

Näe? Haha jag gillar honom, han e så skön :)

2009-09-05 @ 08:14:04
URL: http://sandraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0