Gott och blandat

Varit en heldag ute idag. Var tidigt på Ikea medmamma och syster, det tog lååång tid :) Kom hem med allt annat utan det enda jag åkte dit för, en halkmatta till badkaret. Jaja,så kan det bli ibland. Mamma stannade (ännu) längre än mig så hon köpte en.

Sedan var det dags att åka på möte i stan, och ska inte tråka ut er med fler av mina veltankar, men så mycket klarare blev jag inte i huvudet. Men skönt att prata om situationen.

Kom hem efter vad som kändes som TIMMAR i bilköer och var inne hela kvällenoch lekte med en sjuk son som helst av allt ville klänga på mamma. Så kan det vara ibland!Och jag klagar inte över lite stillsam tid i soffan med honom, MYS! Händer inte så ofta att han är stilla.

Imorn ska jag förhoppningsvis inhandla hårfärg och ta tag i detta bombnedslag till lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0