Mer bröllop!

Här stod vi under ceremonin, precis ovanför vattnet :)




Jag hade inte hunnit fixa håret, hade tänkt ha lite lockigt men det blev en knut... Jaja, enklast blir ofta bra ändå :)




Snygga tjejer va?




Det finns en del paket att sortera och få plats med... Tacksam men det är så stökigt här nu! :D Mycket fina blommor fick vi också.

 

Och inte att förglömma; PORTRÄTTEN! Av varandra, säger jag. Av oss själva, säger Dimman. Jag måste ärligt säga att jag blev imponerad av hans porträtt av mig, ni som varit med och spelat Pictionary med Dimman vet vad jag menar ;)
Det är väl bara den bruna hyn och de välpumpade läpparna jag inte helt kan identifiera mig med... Men annars var det likt! (?)




Och en av de bästa presenterna var mormors. Jag råkade en gång säga när vi var påmiddag hos henne att "när du inte finns... eller jag menar, SEN! Kan jag få denna skålen då?"
Och det kom hon nog ihåg för i lördags fick vi den i bröllopspresent, full med mitt favoritgodis (godishjärtan) och Dimmans favoritgodis (pistagenötter).
Så fin! (Nu fylld med annat).




Hoppas jag snart har lite andra bilder att visa upp!

Kommentarer
Postat av: Maria p

Åh vad fina ni är. Jag vill se fler bilder! HD berättade om porträtten ni målade och, haha, dimman är ju snygg iaf ;) Klockrent.



stora grattiskramar!

2009-09-23 @ 12:35:39
URL: http://mariaimono.blogspot.com
Postat av: Nattis

Hej! Var med i vår tävling! Etapp 1: Bröllop

http://jnsvision.blogg.se/

2010-07-26 @ 10:30:20
URL: http://jnsvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0