Min möhippa!

Oj oj oj. Igår var det min MÖHIPPA! Sjukt kul!

Sammanfattning av dagen: Visste bara att allt var ordnat av Dimman. Jag går bara hemma och väntar och har packat en väska efter att jag fick instruktioner med ett brev i fredags, "kläder till spring, svett och fest är ett måste!". Åh nej inget jobbigt tänkte jag då. Och helst inget bungyjump...
Så dök pappa upp och körde in mig till stan och tog med sig Jojje hem. Där stod tio goa tjejer och väntade och gav mig prinsesstiara med slöja och en bacardi breezer som jag skulle svepa på 2 minuter...
Dom släppte av mig på ett ställe där jag fick chokladmassage i en timma medans dom drack öl på Hard rock (klockan 12 på dagen var dom ganska ensamma...).
Chokladmassagen var jätteskön och det luktade så gott!

Sen blev jag upphämtad igen,vi drack chokladdryck och åt praliner innan vi begav oss mot bilarna och hamnade till slut hemma hos Daniella där det var uppdukat till vinlunch! Jättefint dukat med pastasallad och ost och bröd och såklart en massa vin. Jättegott och därkunde vi sitta en bra stund och tjöta lite :)

Åkte sen vidare till hemlig destination, hamnade  på ett träningsställe där vi bytte om och i lokalen fick jag veta att vi skulle dansa striptease! Haha, det var riktigt kul, men gav träningsvärk på de mest konstiga ställena... Gjorde oss iordning för kvällen och tog lite att dricka på en uteservering.

Åkte sen vidare lite längre denna gången och hamnade i Stenungsbaden! Har aldrig varit där men det var jättefint och vi åt god mat och drack goda drinkar :) Kom in eldsprutande drink till allas förtjusning också, den var inte att leka med!
Sen var det party, massa dans och mer drinkar och shots. Är förvånad att jag mår så bra som jag gör idag! Bara inatt jag mådde illa. Och så imorse sov jag ut och vaknade av världens sötaste lilla nyklippta kille som buffar på mig :)

Hade sjukt kul och är så glad över dom som kom och hade förhoppningsvis lika kul. Alla gav järnet! Tack tack för att ni fixade detta! Är väldigt nöjd nu ska ni veta och njuter av gårdagen lika mycket som av pizzan och godiset som jag förtjänat idag :)

Kommentarer
Postat av: Anna

låter som du hade en väldigt bra dag på din möhippa.... jag som gifte mig i smyg fick ju ingen. men ska få den i efterhand nån gång sägs det :) så kan man ju göra oxå.

Kan tänka mig att d va skönt med chokladmassage.. hade jag velat testa.

Var ligger det?

2009-09-07 @ 08:41:52
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: Maria

Det lät som en lyckad kväll :)

2009-09-08 @ 10:41:50
URL: http://santamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0