Mycket i huvudet just nu.

Åt god middag hos grannarna idag! Mycket god, till och med :)

MÅSTE egentligen sortera kläder i sovrummet nu. Det ser ut hejkomochhjälpmig därinne, minst sagt. Men jag orkar inte! Så istället ska jag prova mina nyshoppade kläder från H&M, plocka ögonbrynen snabbt och sedan gå till sängs.

Ska jobba imorgon på Model house på Kungsgatan. Många timmar med MASSA folk att sminka, får se hur detta ska gå! Ser fram emot en framdukad middag när jag kommer hem. Det har min man lovat nämligen. Honom ser jag inte så mycket av nuförtiden! Inte på veckorna, imorgon är jag borta hela dagen och på söndag jobbar han över hela dagen. Och sen är det måndag igen. Jaja, snart ses vi desto mer.

Kan se fram emot söndag av en annan anledning också. Jag ska bli rödhårig! Hade jag tänkt.
Gillar Ashlee Simpsons hårfärg. Liiite rödare bara kanske. Blir nog en liknande frisyr också! Får se om jag fixar det själv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0