"Ny"gift och nöjd

Ja, då var vi gifta för andra gången!
Det blev en helt underbar dag med strålande väder, skratt och tårar och närmaste familj och vänner. Perfekt!

Jag går runt i något slags lyckorus idag, känns det som. Är så himla nöjd med dagen igår, plus att det säkert släppt en och annan spänning nu när både bröllopen är över. Ska bli skönt att bara kunna njuta av livet men också lite sorgligt att det är över.
Men jag fick ju göra det två gånger iallafall, det är det inte många som får!

Och är det någon som behöver hjälp med bröllopsplanering eller kortvikning så ställer jag gärna upp :)

Hoppas kunna lägga upp en liten redovisning av gårdagen imorgon, hoppas också kunna lägga upp lite bilder då. Godnatt så länge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hmm vet inte vad som är enklast, men jag skulle kunna slänga över dom på den externa hårddisken och traska förbi er imorgon på Rocco promenaden och se om nån är hemma :)

2009-09-20 @ 23:53:17
URL: http://santamaria.blogg.se/
Postat av: Maria

Det låter bra:) Jag lägger ut lite fler nu ändå tänkte jag:)

kram

2009-09-21 @ 00:18:35
URL: http://santamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0