Sent ute, som vanligt.

Alltid ute i sista stund. Hur kommer det sig egentligen? Är det biologiskt? Genetiskt? Det är helt OMÖJLIGT förmig att vara färdig med något i tid, även om det finns hur mycket tid som helst att göra saker på långt i förväg.

Nu börjar jag iallafall se fram emot lördag, när alla bitar börjar falla på plats. Musiken - check. Maten - check. Småpill - check. "Bara" festhäftet kvar! Tjoho!
Igår var jag och mamma och handlade, något stressade :) Men det blir nog bra, det här. Var och kollade bilen också, den får nog lämnas in för att fixa AC:n innan vi säljer den. Längtar så efter vår nya bil!!


Nu ska jag fortsätta med festhäftet, här är min favoritbild från möhippan så länge. Watch and njut!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jo jag har massor :) men jag vågade inte lägga ut fler ;0) Tänkte titta förbi med alla nån dag när du är hemma och har tid, så kan du välja och vraka.. :)

2009-09-20 @ 23:33:34
URL: http://santamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0