Sushi for me?

Idag köpte Maria och Kristian med sig sushi till mig och Dimman. Jag kände att det var dags att prova nu (som den sista i världen...), och hur grymt hade det inte varit att tycka om det? Nyttig snabbmat, hade varit perfekt istället för den eviga pizzan. Eller när man ska äta lunch med kollegor (som jag inbillar mig att jag kommer göra nån gång i framtiden) är det ju smidigt om man gillar det.

Men icke.
Det var inget för mig. Men nu vet jag det!



Är bjuden på middag hos familjen Karlsson-Rivas idag, ska bli trevligt! Det är lite extra tråkigt att vara ensam hemma på fredagskvällar, så det passar ju utmärkt.

Har fått ett erbjudande idag som jag måste tänka över ordentligt också. Hmm.

Kommentarer
Postat av: Maria

hihi jo det är smidig snabbmat, lätt att ta med om man ska ha picknick :)Du får testa dig vidare i matvärlden :))

2009-09-26 @ 10:55:09
URL: http://santamaria.blogg.se/
Postat av: Maria

hihi jo det är smidig snabbmat, lätt att ta med om man ska ha picknick :)Du får testa dig vidare i matvärlden :))

2009-09-26 @ 10:55:13
URL: http://santamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0