Wednesday

Jäkla skitlag vi har just nu alltså. Hade dom inte vunnit hade dom inte förtjänat att gå vidare! Knappt nu heller... Sverige, alltså.

Iallafall, har fått lite tummen ur nu och börjat med bröllopssakerna och det känns skönt. Men jag tänker på allt som ska göras och så får jag ett mentalt stopp och börjar inte med nåt och det görju inte saken bättre.
Så lite utskällning från mamma är jag på G nu! :)

Dimmans föräldrar är ju här nu också för festens skull så det blir ju lite knepigare att bara hålla på med det hela tiden när Dimman jobbar, man känner sig ju lite otrevlig... å andra sidan kommer jag kännamig ännu värre när det inte är klart om en och en halv vecka!
Nä nu kommer det bli bra det här :)


Ja detta blev ett ganska meningslöst inlägg så jag får väl fördriva tiden på Facebook där det nu ligger lite roliga bilder från i lördags... Hmm. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Det gick inge vidare, en tjej som vars blogg heter "bulle ur ugnen"vann, det var en fin bild och lite kul eftersom jag brukar läsa hennes blogg. Det var kul att komma med, klyschigt men sant:)

2009-09-10 @ 01:02:31
URL: http://santamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0